...

Det känns som att denna dag kommer att bli LÅNG och DRYG... Way? Because,  jag är uppe tidigt, har inget planerat och börjar inte jobba fören halv fyra.. Tänk om man ändå kunde slutat halv fyra ist. Hade varit en aning bättre tycker jag! Men klart gott med lite sovmorgon ibland, om man nu kan sova ;-)

Funderar lite på om jag skulle ta och städa ur min garderob, har en hel del kläder liggandes som ALDRIG används! Men så är det, dethär med och slänga det är ju inte lätt alltså! Jag tänker alltid: Hmmm ja men kanske kan ha den nångång? Eller men den kan va fin och ha till sommaren.. Men det blir nästan ALDRIG att jag använder det... Nä får ta mig ann garderoben nu! Först lite frukost bara!

Kramis Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0