...

My beautyful day: Vaknade med underbara Mr huvudvärk idag, han börjar verkligen ta kål på mig!! Hur blir jag kvitt honom? Efter att jag bråkat med honom ett tag så for jag iväg till eurostop & mötte Snich Malin & Tindra, fikade på espressohouse & kollade lite i affärerna, sen for vi hem till dem & jag skådade deras nya fina kök + badrum, mycket fint, mycket fint!
Efter det så va det dax & åka home och diska, sen kom Emil & strax därefter vart det dax och köra o hämta Sassa vid bussen.. Väl hemma igen så lagade vi lite mat & kollade film, och sen kom Mr huvudvärk igen, å han är med mig ännu.. =(
Så nu säger Jag, Sassa & Mr  huvudvärk godnatt, för nu är det dax för bingen! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0