...

Tjoo.. Tv:n la ju av igår, & funkade inte mer på hela kvällen, stack till jobbet halv sju imorse & kom hem nu för en stund sen, å nu funkar den igen! Pratade med min grannis, och hon sa att det va likadant på hela Bäckagård igår, dom fick inte igång det förens idag... Å tur e väl det, för nu är det SANNINGENS ÖGONBLICK! Och det vill man ju inte missa ;-)

Har varit duktig idag, jobbat 07.00-12.30 sen for in till stan en sväng, sen hem till mor, dammsugit både hennes å min bil, vilat en stund å sen jobbat igen 16.30-20.30..

Nä nu ska jag förflytta mig till soffan! Ha en bra kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: malin

Hhahah det blev sallad med fetaost å makrill i tomatsås det va mumma:)

2009-03-16 @ 23:13:52
URL: http://malinelovsson.blogg.se/
Postat av: Linna

fan vilken finblogg du har! :)

2009-03-17 @ 06:57:21
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0