...

Tjingeling.. Äntligen har det fina vädret börjat komma! Helt underbart! Var ute & gick på stranden igår, och det var helt vindstilla, svårt att tro, för det brukar alltid blåsa nere vid havet men inte igår, skönt!
Å nu är det snart helg! Å jag är ledig, förutom ikväll, för då jobbar jag.. Helgen blir lugn (som vanligt). Ska ringa min faster & höra om jag & Emil kan komma och hälsa på, hon bor nere i Karlshamn.. Har inte träffat henne på 7år!!! 7 svåra år.. Träffades senast på pappas begravning, sen dess har vi bara haft telefonkontakt & skickat lite kort hit & dit...
Jag kan inte riktigt fatta att det snart är 7år sedan pappsen gick bort, vart har åren tagit vägen? Saknar honom varenda dag, å varenda dag så finns han i mina tankar! Och frågan som aldrig kommer få ett svar finns kvar.. Varför???


Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut....

Kommentarer
Postat av: malin

Naaw :(...man ser att det är din pappa iaf ni har likadana drag:D...

2009-03-20 @ 14:26:25
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0