...

Sorry... Har varit jätte dålig på och skriva, men ibland räcker tiden inte riktigt till..

Har jobbat ikväll, började halv ett, och det första jag gjorde va och torka skit!!! En gubbe hade förmodligen fått maginfluensa, han både spydde och sket, å det var inte lite heller, de bara rann ur röven på han, stackarn! Å lukten! Den va illa kan jag lova! Fick stoppa papper i näsan, för höll fan på att spy! Mysigt va? Mitt underbara jobb! Men det är ju tur att sånt här inte händer allt för ofta!

Får hoppas att jag inte blir sjuk, spritade mig mycket mýcket väl, och kläderna ska få sig en tvätt i 90grader! Hatar maginfluensa det är bland det värsta jag vet! Förutom mint då! ;-)

Nu ska jag snart sussa, är ledig i morgon men ska upp relativt tidigt för jag har en tandläkartid 9.10 SER VERKLIGEN FRAM EMOT DET! *not*

Natti natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0