...

Åååå vad jag väntar! Väntar på svar från HFAB om vi får den där lgn som vi var & tittade på eller inte... Å väntar på att det ska bli Tisdag 26 maj! Ultraljud då ju!!! =) Spännande! Men det känns som en evig väntan!

Har jobbat idag & har nästan precis bara kommit hem, ska snart ta & dammsuga & diska, funderar också på om jag ska tvätta, men kanske gör det i morgon ist.. Är ledig då ju!

Å Varsegod Malin, Här Kommer En MagBild Från Vecka 14 (tror jag).. Jag Har Varit Lat & Inte Laddat Kamera Batterierna Än Men Ska Göra De & Då Kommer Fler Bilder.. (För nu växer de så det knakar ;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaw sikken liten söt mage du har fått:D

Va spännande med ultraljudet..jag är ju på Cypern då men du får GÄRNA skicka ett mess om hur det gick:p!!!

2009-05-20 @ 17:43:57
Postat av: Emilie

Men gumman! :) Det syns ju faktiskt! :D

Hoppas allt ser bra på ultra ljudet och att du ringer mig efteråt ;)

Och jag ska hålla tummarna för att ni får lägenheten!

Pussar

2009-05-20 @ 21:18:52
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0