...

Ont de gör ont!!! Vaknade klockan 5 idag, (typisk ledig idag) kände direkt vad som var på gång! URINVÄGSINFEKTION igen! =(

Det är fruktansvärt!
Har hävt i mig citronvatten nu, hoppas kunna kissa ut bakterierna så jag slipper ränna till läkaren.. Alltså det här är en pest för mig! Jag lider verkligen av ständiga UVI, börja tröttna på det här nu!

Men jag måste erkänna att jag har faktist börjat vänja mig vid det, har ju haft det i så många år nu.. Börjar bli vardagsmat för mig ;-)

Ska fylla på glaset nu å svepa ett par till, medans jag spelar spindelharan... Uppdaterar senare...

Kommentarer
Postat av: malin

Det är även lättare att får dte närt man e gravid..men tänk på att inte gå med det som vanligt nu när du är gravid eftersom det är en infektion är det inte bra!!!hoppas det redan har gått över:D

2009-05-21 @ 21:44:52
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0