...

Min hals! Har jätte ont i den, känns som jag har svalt ett bowlingklot med taggtråd.. Fasiken om jag ska bli förkyld nu, vill inte vill inte vill inte! Får proppa i mig en massa vitlök & vitaminer & hoppas det försvinner!

Kvällen igår var jätte rolig! Även om jag var den enda som var nykter! Hade klart haft ännu roligare om man inte varit det!

Kom dit vid sju, då hade M sin familj & släkt där + jag & två till från jobbet.. Sen pös släkten hem sisådär vid nio halv tio, då kommer M:s bror med kompisar typ 13st killar i åldrarna 17-20 skulle jag gissa på...Å alla från Harplinge!

De roliga med detta är att nästan alla av dom här killarna har äldre syskon, i min ålder så dessa va ju miniatyrer av sina storebröder!

Sen pös killarna in till stan vid halv tolv tiden å vi "gamlingar" satt kvar till typ halv ett, sen skjutsade jag in dem till stan & sen for jag hem till min säng!

Nu blir`re frukost! Kram & Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie

ja, jätte god! :)

ja, jag hoppas det! men febern är kvar :( får se vad läkaren säger imorgon!

Puss

2009-05-17 @ 16:04:41
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: malin

Halllåååååå magen lyser med sin frånvaro..jag vill se magbilder nu ju!!:p

2009-05-17 @ 21:19:14
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0