Blåser det?

Det blåser för ovanligheternas skull här på B-gård ;) Tycker förtusan att det blåser här ute jämt och ständigt! *suck* Inte skoj och vara ut då :(

Men en liten runda har vi ändå varit ute, och en liten runda är bättre än ingen alls! ;)

Lucas gubben har fått gunga lite, han gungade igår för förstagången på lekplatsen och tyckte det va jätte roligt, eller ja, han va nöjd & hade ett sött leende på läpparna iaf ;) Å idag va han lika nöjd, så jag tror nog allt att han gillar det :)

Blir härligt när sommaren kommer och man kan ta med sig lite fika, en filt & gå ut och sätta sig vid lekplatsen å bara mysa! Det ser vi fram emot!

Å jag har precis ätit korvstroganoff med halv kokt ris, gotte va de! Men hade vatt ännu goare om jag hade haft ro och vänta tills riset blivit färdigt.. haha..

Det är väl vad som hänt en sålänge denna dagen.. Får väl se vad som händer resten av the day!

Kom på vad jag ska roa mig med nu! Jag ska ta mej en snus åsså ska jag fixa och trixa lite med bloggen, ändra färg utseende osv! De kör vi på!

Puss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0