...

Då sitter man här igen, skulle igentligen ha diskat, men har ingen ORK alls till det.

Lucas ligger och vilar, och det känns som att jag med skulle behöva det, men jag har ingen ro till o lägga mig :( Det har nästan alltid varit så med mig, jag har jätte svårt för att lägga mig och "vila" en stund, lägger jag mig, och jag somnar så vet jag att om ca: en halv timma när Lucas vaknar, då precis kommer jag att ha somnat sådär gott, åsså blir jag väckt! Å då är jag ingen rolig att ha med o göra + att jag kommer vara 1000gånger tröttare då än nu!.. Sådärför skippar vi vilandet! :)

Sen när Emil kommer hem så ska jag ta och åka å hämta ett paket som kommit till mig, eller inte till mig, utan såklart till Lucas, från GOBOKEN ska bli spännande och se vad det innehåller denna gången :)
Sen efter det så tror jag att jag ska ta å åka en sväng till Harplinge, och kolla när syrran ska rida, hoppning idag så det är ju lite spännande! Å som ni kanske förstår så har min "början till förkylning" försvunnit, och jag känner mig bättre i halsen! TOPPEN TOPPEN!

Puss Å Kram




Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! :) Ja dom är lik mig båda två :P Ska bli spännande att se om det håller i sig :P

2010-04-21 @ 16:07:57
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0