Så underbart

Nattade Lucas precis, och som vanligt vill han ju gärna att man vaggar honom i famnen till söms, men idag la jag honom på rygg mot mig, och så la vi oss i sängen, jag klappade hans små goa fötter och han föll i sömn efter ca 3minuter! Så underbart det var.. Det va bra längesen som han somnade så på någon av oss, så jag var allt bra stolt! :) Får prova detta imorgon kväll med! Kanske nya nattnings tekniken? Man kan ju alltid hoppas iaf.. För det börjar bli en aning tungt o vagga klumpen ;)

Idag så har Tina varit här, och jag slängde ihop en kladdkaka till oss som vi mumsade på till kaffet! Å ja, det va verkligen KLADDkaka, tog ut den lite för tidigt ur ugnen så den blev bra kladdig.

Efter att Tina gått hemmåt, så drog jag igång med en massa städning! Fick syn på våra persienner i vardagsrummet som inte va så dammfria! Men nu så är dom det, och blommorna omplacerade i nya krukor, tv-bänken dammad & filmer o cd-skivor bort plockade + att jag satte upp hörnskydd på den, så nu är den "barnsäkrad"... Fortsättning med städ projektet imorgon!

De va allt för ikväll, nu blir det slappe & tv!

Till Mimmi Gumman: Ja vi ska bygga hus :) Lägger förmodligen grunden detta år, åsså blir det resning nästa, så det kommer ta ett litet tag, men den som väntar på nått gott.. Väntar aldrig förlänge ;) 


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hehe eller väntar man alltid för länge kanske? ;)

Men gud vad roligt! Så får man det precis som man vill! Vart ska ni bygga?



Jo det är skönt att tappa all vikt som man inte behöver ;) Nu ska jag bara gå ner det jag hade kvar sen Wille. Längtar tills man får börja träna! ;)



Hur går det med vällingen nu?

Puss

2010-04-29 @ 20:09:10
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja kanske är det så! Vi ska bygga i Åled, vet du vart det ligger? Ca: 10minuter från halmstad.. Mot oskaström..



Vällingen ligger lite på is nu.. Tänkte pausa ett par dagar och försöka igen om ett tag.. Hoppas det går bättre då!

2010-05-01 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0