Svårt att sova..

Middagen intagen och nu har Lucas somnat, men så svårt det ska vara och somna själv, ligger och brötar som tusan isängen och rätt va det är så blir han vansinnig och skriker som en galning! Efter typ 3sek så tystar han igen och så brötar han på lite till och så vips så blir det skrik igen, å sådär håller det på, men somnar gör han då inte.. Han blir bara argare och argare.. Enda sättet är att vagga honom till sömns, då somnar han på 5minuter.. WAY???

Nåja, sover gör han nu iaf, och här sitter jag. Idag har vi varit hos gammelmormor och hälsat på, å det va uppskattat! Som vanligt! :)
Nu ska jag snart ta tag i disken, och så ska jag städa toaletten hade jag tänkt. Sen ska vi träffa Tina, dricka kaffe o snacka skit! :) De gillar vi! :) 

                                                                 Mitt Allt! Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Sötnosen! ;)

2010-04-27 @ 19:23:01
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0