Vila,Vila & Vila!

Nu ligger boysen och vilar, likadant varje dag.. Å här sitter jag, ensam & övergiven, som vanligt. Tycker det är sådär lagom kul! Ska nog damma & plocka iordning lite här, fördriva tiden lite..

Och nu närmar julen sig med storm steg! Å jag längtar sååå, mest efter julmaten måste jag erkänna! Har nog aldrig längtat så efter julmaten som jag gör i år... Mumms va gott det ska bli och så ska man klart lägga på sig några kilo med så här över juletid! Men det kan jag behöva.. Om jag nu lägger på mig något överhuvudtaget, brukar aldrig gå upp i vikt, förutom vid graviditet såklar, med lilleman gick jag upp 26kg!!!! Fett & superstar! Haha... men dom resade snabbt bort! Tack o lov...

Dax och hämta dammtrasan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0