Besviken

De bidde ingen shopping igår, for iväg igår eftermiddag, i hopp om att komma hem med en massa ny kläder till Lucas, men det enda jag kom hem med va ett par sockar.. Hittade verkligen INGETING!!

Det enda som finns i affärerna va sånt som han redan haft, typ Lindex- tag 3 betala 2.. Finnas ju inga nyheter bland dom kläderna, hörde ju att kappahl hade fått in lite nya fräcka barnkläder, men hittade jag något? NEJ också där va det såna bodys han redan haft, och hur kul är det o köpa samma fast i större storlek??

Hittade visserligen en jättefin body med en massa härliga färger på, men självklart så fanns den inte i rätt storlek.. Så ja, jag är då väldigt besviken på barnklädes utbudet!! Nu va vi ju ute på eurostop igår, hoppas, hoppas på att dom har större utbud inne istan, för dit bär det av idag!

Är idag en väldigt trött mamma, som knappt fått en blund inatt.. Har haft en snorig son brevid mig som brötat och hållt på inatt.. Verkar som det är en förkylning på G *puuuust* :( Jobbigt väl....

Nu: Kaffe.. å lite surfing! Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0