Taggtråd

Känns som att jag har taggtråd i halsen.. Ont som tusan när jag sväljer :( Å Lucas han snorar på som bare den.. Tycker allt att herr förkylning kan lämna oss nu och besöka en annan familj..

Idag blir det bara inne mysa dag, vädret är grått och trist, och som sagt så umgås vi ju med herr förkylning..

Nu sover Lucas lite förmiddag, hoppas hoppas att han kan sova en stund nu, så han är någorlunda piggelin sen.

Å igår hände det som inte får hända. Tog upp vagenen i lägenheten, för att underlätta lite när han ska sova.. Somnar ju endast om man vaggar honom till sömn, och det börjar bli lite tungt för mig å stå och vagga & vagga.. Ligger han i vagnen så underlättar det!

Men som sagt, tog upp den i lägenheten, kollade lite olika finesser osv.. Sen vart det dax för gubben o sova, å jag la honom i vagnen, han somnar å jag ställer mig o diskar, hör efter en stund en duns, å skrik!!! Springer in i sovrummet, å vem ligger på golvet? Jo Lucas! Jag hade varit så dum å lossat den remmen som sitter vid fotändan på vagenen, den barnet har mellan benen när den sitter upp å åker. Så där va ju ett hål rakt ut! Å lillekillen han hade ju kanat ur såklart. Som tur va så skadadade han inte sig, och grät bara ett par sekunder efter att jag plockat upp honom.. Men herrejisses så rädd jag blev! & säkert han med..

Men det va första & sista gången som det hände! Vagenen skall ner i trapphuset igen, så fort som herr förkylning lämnat oss!

Nu ska jag dricka kaffe & kolla face... Puss Å Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Huuu hoppas ni kryar på er!

Puss

2010-05-14 @ 13:56:10
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack gumman! Hoppas hon lyssnar ;)

Puss

2010-05-14 @ 20:48:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Nä det gör jag inte! Inge mer iaf. Tack gumman!

2010-05-14 @ 20:58:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/sanningen
Postat av: karin

jobbigt att ha ont i halsen !

2010-05-14 @ 22:11:08
URL: http://kaeris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0