Söndag

Och strålande solsken! Underbart!

Som vanligt när jag sitter här och skriver så ligger lilleman och sover, lugnt och skönt med andra ord!

Förmiddagen har vi tillbringat med att se på film, bada, fika och så har lilleman gjort enorma framsteg, han har gått runt bordet, till tv-bänken, & vidare till soffan, han är såååå duktig och jag blir sååå stolt!

Bara för ett par dagar sen så va han jätte osäker och ville helst inte gå själv, ställde jag honom vid bordet eller tv bänken, så typ bara stod han där, tog kanske ett eller två steg men inte mer.. Men nu så har han blivit så modig & vågar ta sig fram lite på egen hand! Duktiga pojke! :)

Nu ska jag snart ta mig något och äta och efter det ska jag plocka upp badleksakerna & skölja av badkaret...

I eftermiddag åker vi upp till Åled och tittar hur det går med hus bygget... Längtar SÅÅÅÅÅ tills vi ska flytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0