Tyst..

Min store pojke är ute o käkar & min lille pojke ligger och sover, och det är så otroligt tyst här hemma.. Känns lite konstigt.. Men skönt också! :)

Idag har jag fått gjort en massa grejer!

Köpt dop present till Felicia..
Lämnat tillbaka en fuskpoolo som jag köpte till Lucas (hittade en snyggare på ett annat ställe)
Köpt ny badrumsmatta + förvaring till Lucas badleksaker..
Köpt ny duk & fönsterträd..
Bytat gardiner i köket & lagt på den nya duken..
Städat badrum (ordentligt! dvs, skurat kakel, badkar osv..)
Bäddat rent i sängarna...
Köpt frimärken så jag kan skicka iväg inbjuningarna till 1års kalaset..
Hämtat paket..

Känns skönt att ha fått gjort så mkt! Och allt tack vare att min älskling kom hem lite tidigare idag, och inte så lite heller redan halv tio! :) (jobbar annars mellan 7-16)

Nu ska jag slå in dop presenterna & skriva sista inbjudningskortet, sen blir det tv:n...

Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0