21/9

Lugnt o skönt!

Har precis fått Lucas till o somna, han har försökt o bestämma här hela morgonen! Ingeting som jag gör duger, allt ska vara på hans villkor! Haha :) Min älskade lille plutt.. Kan inte förstå hur man kan ha så stark vilja när man bara är 10 månader!

Nåja, nu sitter iaf jag här med en kopp kaffe o surfar omkring, ska strax göra mig iordning, och när lilleman vaknat igen så ska vi åka in till staden och shoppa lite.. Ska på 1års kalas på lördag så måste hitta present till honom, och så har min bror fyllt 30 så det blir o leta efter present till honom med, och så fyller min mamma år idag så ja.. vi har en hel del o leta presenter till.. *suck*...

Ska surfa vidare nu.. Tjiing!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0