Suck för sjuka!

Lilleman kräktes inte någoting under dagen igår, hade feber, och va hängig men ingen kräkning, men så kl 21.30 så vaknar han och kräker ner hela sig & sängen.. Toppen!

Natten har iaf varit lugn, dock vaknade han med feber, 39.4 så han fick panodil & så drack han en massa vatten.. Efter att ha varit vaken en timma, så somnade han igen, mammas lilla hjärta <3

Men nu hoppas jag att han blir bättre under dagen, inget roligt alls när han är sjuk, det gör ju så ont i mamma hjärtat!

Hursomhaver så avbokade jag ultraljudet idag, fick ny tid redan på Torsdag, så det ser vi fram emot!

Nu ska jag ta mig en c-vitamin & kika runt lite på nätet iväntan på att mitt hjärta ska vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0