Oj va denna dagen gått fort!

Uppe vid halv nio, sen for jag iväg med syrran och kollade på hennes blivande gymnasieskola.

Hemma vid lunch, sen for E iväg en sväng, jag och lilleman gick ut men vände nästan lika snabbt igen det blåste sååå kallt :(

Sen kom E hem igen, och med sig hade han en radiostyrd bil! :) Två glada killar lekte med den medans jag lagade mat, TACCOS. Efter det gjorde jag en äppelkaka :) Mummsfillibabba!

Och sen blev det bad & mys med lilleman, och nu är han precis lagd i sängen.

Snart blir det dusch och mys för oss med, och så TRE KRONOR såklart ;)

Full rulle hela dagen, kanske därför som den gått så fort! ;)

Nåja, ska avsluta nu & vara lite social!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0